Gaziantep’te tekstil fabrikasında içtikleri sudan rahatsızlanan 25 işçi, zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.
Olay, sabah saatlerinde Şehitkamil ilçesi 5. Organize Sanayi Bölgesi’nde bulunan Şireci tekstil fabrikasında meydana geldi. İddiaya göre, fabrikada çalışan 25 işçi, bilinmeyen bir nedenle rahatsızlık geçirdi. Bulantı ve kusma şikayetleri bulunan işçiler, Şehitkamil Devlet Hastanesi OSB Ek Hizmet Binası’na götürüldü. Yapılan tetkiklerin ardından işçilerin içtikleri sudan zehirlendikleri tespit edildi. Tedavisi devam eden işçilerin genel sağlık durumunun iyi olduğu belirtildi.
Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Gaziantep’te 25 fabrika işçisi zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı
Olay, sabah saatlerinde Şehitkamil ilçesi 5. Organize Sanayi Bölgesi’nde bulunan Şireci tekstil fabrikasında meydana geldi. İddiaya göre, fabrikada çalışan 25 işçi, bilinmeyen bir nedenle rahatsızlık geçirdi. Bulantı ve kusma şikayetleri bulunan işçiler, Şehitkamil Devlet Hastanesi OSB Ek Hizmet Binası’na götürüldü. Yapılan tetkiklerin ardından işçilerin içtikleri sudan zehirlendikleri tespit edildi. Tedavisi devam eden işçilerin genel sağlık durumunun iyi olduğu belirtildi.
Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
Kaynak: İHA
En Çok Okunan Haberler