Uygulamalarımız appstore googleplay

Gaziantep’te 25 fabrika işçisi zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı

Haber Giriş Tarihi: 26.06.2026 14:56
Haber Güncellenme Tarihi: 26.06.2026 15:13
Kaynak: İHA
Gaziantep’te 25 fabrika işçisi zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı
Gaziantep’te tekstil fabrikasında içtikleri sudan rahatsızlanan 25 işçi, zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.
Olay, sabah saatlerinde Şehitkamil ilçesi 5. Organize Sanayi Bölgesi’nde bulunan Şireci tekstil fabrikasında meydana geldi. İddiaya göre, fabrikada çalışan 25 işçi, bilinmeyen bir nedenle rahatsızlık geçirdi. Bulantı ve kusma şikayetleri bulunan işçiler, Şehitkamil Devlet Hastanesi OSB Ek Hizmet Binası’na götürüldü. Yapılan tetkiklerin ardından işçilerin içtikleri sudan zehirlendikleri tespit edildi. Tedavisi devam eden işçilerin genel sağlık durumunun iyi olduğu belirtildi.
Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Kaynak: İHA

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.