Türkiye Kültür Yolu Festivali’nin açılışı için Aydın’a gelen Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy’un ikinci durağı, Aydın Valiliği oldu
Haber Giriş Tarihi: 02.05.2026 14:39
Haber Güncellenme Tarihi: 02.05.2026 14:39
Kaynak:
İHA
Türkiye Kültür Yolu Festivali’nin açılışı için Aydın’a gelen Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy’un ikinci durağı, Aydın Valiliği oldu.
Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, Türkiye Kültür Yolu Festivali’nin ikinci durağı olan Aydın’a geldi. Sabah saatlerinde düzenlenen törenle festivalin açılışını gerçekleştiren Bakan Ersoy’un Aydın’daki ikinci durağı ise Aydın Valiliği oldu. Valilik önünde Vali Yakup Canbolat ve il protokolü tarafından karşılanan Bakan Ersoy, çiçek takdiminin ardından Valilik Ziyaret Defteri’ni imzaladı. Daha sonra valilik makamına geçen Bakan Ersoy, Vali Yakup Canbolat ve il protokolü ile görüştü. Valilik ziyaretinin ardından Bakan Ersoy’un diğer adresi Aydın Büyükşehir Belediyesi oldu. Vali Canbolat ile birlikte Aydın Büyükşehir Belediyesi’ni ziyaret eden Bakan Ersoy’a Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu tarafından çiçek takdim edildi. Aydın’da yapılan çalışmaların da görüşüldüğü ziyaretlerin ardından Bakan Ersoy, beraberindeki heyetle birlikte İsabeyli Yöresel Ürünler ve Kültür Sanat Festivali için Nazilli’nin İsabeyli Mahallesi’ne geçti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Bakan Ersoy’un ikinci durağı Aydın Valiliği oldu
Türkiye Kültür Yolu Festivali’nin açılışı için Aydın’a gelen Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy’un ikinci durağı, Aydın Valiliği oldu
Türkiye Kültür Yolu Festivali’nin açılışı için Aydın’a gelen Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy’un ikinci durağı, Aydın Valiliği oldu.
Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, Türkiye Kültür Yolu Festivali’nin ikinci durağı olan Aydın’a geldi. Sabah saatlerinde düzenlenen törenle festivalin açılışını gerçekleştiren Bakan Ersoy’un Aydın’daki ikinci durağı ise Aydın Valiliği oldu. Valilik önünde Vali Yakup Canbolat ve il protokolü tarafından karşılanan Bakan Ersoy, çiçek takdiminin ardından Valilik Ziyaret Defteri’ni imzaladı. Daha sonra valilik makamına geçen Bakan Ersoy, Vali Yakup Canbolat ve il protokolü ile görüştü. Valilik ziyaretinin ardından Bakan Ersoy’un diğer adresi Aydın Büyükşehir Belediyesi oldu. Vali Canbolat ile birlikte Aydın Büyükşehir Belediyesi’ni ziyaret eden Bakan Ersoy’a Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu tarafından çiçek takdim edildi. Aydın’da yapılan çalışmaların da görüşüldüğü ziyaretlerin ardından Bakan Ersoy, beraberindeki heyetle birlikte İsabeyli Yöresel Ürünler ve Kültür Sanat Festivali için Nazilli’nin İsabeyli Mahallesi’ne geçti.
Kaynak: İHA
En Çok Okunan Haberler